POZOR! 5% sleva na veškeré zakoupené zboží po registraci na našem e-shopu!!                 rychlý kontakt:  602 30 70 70moto@daemons.cz, otevřeno Po - Pá 8:30 - 17:00 hod. na adrese Dukelská třída 50, Brno

MOTO SERVIS

Vítejte v našem MotoServisu!                                         

A to je to, co nás baví nejvíc.... Opravovat motorky...!!

Zlobí tě tvůj dvoukolý miláček? Nefunguje něco, co by mělo? Nebo jen pro něj potřebuješ pravidelné "hýčkání"?? 

A kdyby byl zájem, i nějaké ty koníky navíc dokážeme zajistit!!  ;-)

Zkrátka, pokud potřebuješ opravdu dobrý servis, jsme tu a jsme připraveni!

Spotřební materiál máme buď skladem, nebo při jeho objednání do 12 hod. ho zajistíme u našeho "dvorního" dodavatele          ještě ten samý den. Běžný servis jsme tedy schopni zajistit opravdu rychle!!

Na montáž dílů zakoupených v našem e-shopu poskytujeme výrazné slevy!!, některé z nich Vám namontujeme i zdarma... 

Na materiál použitý k opravě či servisu Vašeho motocyklu poskytujeme slevu cca 10%, případně individuální ceny                dle dohody!!

Co všechno dokážeme a za jaké ceny?

  • začneme samozřejmě vstupní kontrolou a prohlídkou      zdarma
  • základní hodinová sazba práce na motocyklu                        500,- Kč/hod.
  • základní hodinová sazba při montáži dílů zákazníka                   800,- Kč/hod.
  • pokud opravdu, ale opravdu spěcháte, nabízíme také "expres servis" ;-) , tzn. na Vaší motorce začneme pracovat hned nebo nejpozději další den potom, co  ji přivezete do našeho servisu bez dřívější domluvy na rezervaci termínu opravy      1.000,- Kč/hod.
  • specializujeme se na kontroly a seřízení ventilových vůlí a následné čištění, nastavení a synchronizace karburátorů (u vstřikování škrtící klapy), ale provádíme i kompletní repase vidlic, kompletní servis brzdové soustavy a další níže popsané práce...:

Pro dokonalé nastavení synchronizace motoru používáme špičkovou digitální techniku - synchrotester  karburátorů a vstřikování motorek synX Profi Line s vyhřívanými sondami.

                  

Základní servisní práce (při dodání našich dílů):

  • výměna oleje a olejového filtru                            od 300,- Kč
  • výměna brzdové kapaliny                                     od 200,- Kč/brzda
  • výměna brzdových destiček + čištění brzdičů   od 300,- Kč/brzda
  • výměna řetězové sady                                           od 500,- Kč

Přezutí kol:

  • přezutí obou kol (námi dodané pneu)                od 400,- Kč
  • přezutí obou kol (pneu zákazníka)                       od 700,- Kč
  • přezutí jednoho kola (námi dodané pneu)         od 250,- Kč
  • přezutí jednoho kola (pneu zákazníka)               od 400,- Kč
  • provádíme také výplety a centrování drátěných kol, ceny jsou individuální na základě rozsahu prací

Odborné servisní práce:

  • výměna ložisek krku řízení                                    od 1.500,- Kč
  • Výměna ložisek v kole                                            od 400,- Kč
  • servis/repase předních tlumičů                            od 1.900,- Kč
  • servis/repase zadního tlumiče                              od 2.500,- Kč
  • ultrazvukové čištění dílů                                        od 500,- Kč
  • čištění, servis a nastavení karburátorů               od 2.000,- Kč
  • seřízení ventilových vůlí                                         od 2.000,- Kč

Uvedené ceny jsou orientační, zahrnují 21% DPH a není v nich započítán materiál použitý při servisu.  

Pro další práce dle Vašeho přání Vám rádi sdělíme individuální ceny! Změny výše uvedených cen vyhrazeny bez předchozího upozornění.

Další práce, které provádíme v našem servisu:

  • svařování plastů poškozených kapotáží a dalších plastových dílů
  • příprava na lakování i provedení samotného laku. Lakování kapotáží a pod. provádíme klasickým mokrým lakováním, lakování kovových dílů, rámů motocyklů apod. práškovým lakováním vysoce odolným komaxitem. Veškeré lakýrnické práce dle předem schválených standartních odstínech RAL.
  • polepy motocyklů na míru dle přání zákazníka
  • čištění a leštění motocyklů
  • obnova a leštěné nerezových svodů a výfuků

Specializované práce:

  • individuální přestavby motocyklů dle přání a návrhu zákazníka (cafe racer, scrambler, ...), případně jsme schopni provedení návrhu přestavby s naším grafikem a následná realizace návrhu
  • převoz nepojízdného motocyklu k servisu, dovoz motocyklu do i ze servisu
  • zajištění přípravy na evidenční kontrolu i samotné její provedení
  • příprava motocyklu na STK i její samotné provedení
  • poradenská činnost při koupi ojetého motocyklu, jeho servisní prohlídka a pod.

 

Ceny základních servisních úkonů pro seřízení čtyřtaktních motorů

jednoválcový motor příklad:
YAMAHA XT 600 - čištění palivový systém
  - seřízení ventilové vůle
- nastavení karburátoru
- výměna motorového oleje a filtru
                                                                    cena 2.700,- Kč
vidlicový dvouválec příklad:
YAMAHA XVS 1100 - čištění pal. systém
  - seřízení ventilové vůle
- nastavení a synchronizace karburátorů
- výměna motorového oleje a filtru
                                                                   cena 3.600,- Kč
vidlicový čtýřválec příklad:
HONDA VFR 750 / 800 / 1200 - čištění pal. systém
  - seřízení ventilové vůle
- nastavení a synchronizace karburátorů
(u vstřikování synchronizace škrtících klap)
- výměna motorového oleje a filtru
                                                                    cena 5.400,- Kč
řadový čtyřválec příklad:
SUZUKI GSX 1000 R K 8 - čištění pal. systém
  - seřízení ventilové vůle
- synchronizace škrtících klap
- výměna motorového oleje a filtru
                                                                    cena 4.500,- Kč
Seřízení čtyřtaktních motorů u malých a velkých skútrů obsahu 50 - 600 ccm - čištění pal. systém
  - seřízení ventilové vůle
- nastavení karburátoru
- výměna motorového oleje a filtru
                                                    cena 2.500,- až 5.400,- Kč

Do cen těchto servisních úkonů není započítána cena použitých dílů a spotřebního materiálu.
Sazba za jednu hodinu servisních prací činí 500,- Kč.

 

A proč dbát na to, aby u čtyřtaktních motorů byly ventilové vůle v průběhu životnosti motocyklu stále správně nastaveny?

Jedním z důležitých faktorů je, že pokud máme zvětšené ventilové vůle, což se v některých případech stává (ne vždy se ventilové vůle zmenšují, ale i zvětšují) dochází k tzv. narušení časování ventilů.

To znamená, že působením vačky na ventil se ventil později otevře a brzy zavře. Takže dochází ke kratšímu otevření ventilů, což má za následek snížení výkonu motoru. Toto je možné rozpoznat podle výraznějšího cvakání při chodu motoru, které vychází z horní části motoru hlavy válce.

Opačným příkladem je zmenšování ventilových vůlí, kdy se ventil brzy otevře a později zavře, což výkon motoru méně ovlivňuje a cvakání ventilů není tak výrazné.

V tomto případě, pokud ventily dosáhnou nulové hodnoty ventilové vůle, hrozí podpálení ventilů, snížení komprese ve válci a následně neschopnost chodu motoru. Zde musíme počítat s finančně nákladnou opravou.

Nedílnou součástí správného chodu motoru je mít také správně nastavené a sesynchronizované karburátory (u vstřikování škrtící klapy), ale toto je postup až kdy jsou správně nastaveny ventilové vůle.

Každopádně, pokud bychom chtěli dát radu nakonec a zároveň zdůraznit, že pokud se chystáte koupit, nebo jste již koupili starší motocykl, je dobré zjistit co nejvíce informací od předešlého majitele, jak byl motocykl servisován a v kolika kilometrech probíhali jaké opravy.

Není totiž až tak podstatné, kolik má motocykl najeto, ale jestli a jak byl dřívějším majitelem servisován, a jestli servisní úkony odpovídaly popisu v servisním manuálu od výrobce!!  

seřízení ventilů

Nic nenalezeno

0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání