VÍTEJTE V NAŠEM MOTOSERVISU!!

   

A to je to, co nás baví nejvíc... Opravovat motorky!!

Zlobí tě tvůj dvoukolový miláček? Nefunguje, co by fungovat mělo? Nebo jen pro něj potřebuješ pravidelné "hýčkání"??

Zkrátka, jestli hledáš opravdu dobrý servis, jsme tu a jsme připraveni!

A kdyby byl zájem, i nějaké ty koníky navíc dokážeme zajistit!!  ;-)

Spotřební materiál máme buď skladem, nebo při jeho objednání do 12 hod. dopoledne ho zajistíme u našeho "dvorního" dodavatele ještě ten samý den. 

Běžný servis jsme tedy schopni zajistit opravdu rychle!!

Deamons_MC_full_black_R.png

     

Co všechno dokážeme a za jaké ceny?

Na montáž dílů zakoupených v naší prodejně poskytujeme výrazné slevy!!, některé z nich Vám namontujeme i zdarma...

Na materiál použitý k opravě či servisu tvého motocyklu poskytujeme slevu 10% oproti MO cenám, případně individuální ceny dle dohody!!

      • začneme samozřejmě vstupní prohlídkou a základní kontrolou                                      zdarma
      • základní hodinová sazba za práce na motocyklu                                                    800,- Kč/hod.
      • základní hodinová sazba při montáže dílů zákazníka                                                  1.000,- Kč/hod.
      • pokud opravdu, ale opravdu spěcháte, nabízíme také "expres servis" ;-) , tzn. na tvé motorce začneme pracovat hned nebo nejpozději druhý den od převzetí v našem servisu bez předchozí rezervace termínu opravy                              1.200,- Kč/hod.

Specializujeme se na kontrolu a seřízení ventilových vůlí a následné čištění, nastavení a synchronizaci karburátorů (u vstřikování škrtící klapky), ale provádíme i kompletní repase vislic, celkový servis brzdové soustavy a další níže popsané práce.

Pro dokonalé nastavení synchronizace motoru používáme špičkovou digitální techniku - synchrotester karburátorů a vstřikování motocyklů synX Profi Line s vyhřívanými sondami.

   

Orientační ceny základních servisních prácí: (bez materiálu, při dodání našich dílů)

    • výmena oleje a olejového filtru                               od 400,- Kč
    • výměna brzdové kapaliny                                       od 300,- Kč/brzda
    • výměna brzdových destiček + čištění brzdičů           od 500,- Kč/brzda
    • výměna řetězové dsady                                         od 800,- Kč

Přezutí kol:

    • přezutí obou kol (námi dodané pneu)                     od 1.000,- Kč
    • přezutí obou kol (pneu zákazníka)                          od 1.500,- Kč
    • přezutí jednoho kola (námi dodané pneu)               od 500,- Kč
    • přezutí jednoho kola (pneu zákazníka)                    od 800,- Kč

Provádíme také výplety a centrování drátěných kol, ceny jsou individuální na základě rozsahu prací 

   

Odborné servisní práce - orientační ceny:

    • ložisek v krku řízení                                            od 1.600,- Kč
    • výměna ložisek v kole                                            od 900,- Kč
    • servis/repase předních vidlic                                od 1.900,- Kč
    • servis/repase zadního tlumiče                              od 2.600,- Kč
    • ultrazvukové čištění dílů                                         od 600,- Kč
    • čištění, servis a nastavení karburátorů                  od 2.000,- Kč
    • seřízení ventilových vůlí                                       od 2.000,- Kč

Uvedené ceny jsou orientační, zahrnují 21% DPH a není v nich započítán materiál použitý při vlastním servisu.

Pro další práce dle individuálních požadavků ti rádi smluvní ceny! Změny výše uvedených cena vyhrazeny bez předchozího upozornění.


   
Příklady dalších prací, které provádíme v našem servisu:

    • svařování plastů a laminování poškozených kapotáží a dalších plastových dílů
    • příprava na lakování i provedení samotného laku. Lakování kapotáží apod. provádíme klasickým mokrým lakováním, lakování kovových dílů, rámů motocyklů a pod., práškovým lakováním vysoce odolným komaxitem. Veškeré lakýrnické práce v předem domluvených standartích odstínech RAL.
    • polepy motocyklů na míru dle příní zákazníka
    • čiětění a leštění motocyklů
    • obnova a leštěné nerezových svodů a výfuků

   

Další specializované práce:

    • individuální přestavby motocyklů dle přání a návrhu zákazníka (cafe racer, scrambler, ...), případně jsme schopni provedení návrhu přestavby s naším grafikem a následná realizace návrhu
    • převoz nepojízdného motocyklu do i ze servisu
    • zajištění přípravy na evidenční kontrolu i její samotné provedení
    • poradenská činnost při koupi ojet=ho motocyklu, jeho servisní prohlídka a pod.

   

Příklady cen servisních úkonů pro seřízení čtyřtaktních motorů:

    • jednoválcový motor příklad:     YAMAHA XT 600
        • čištění palivového systému
        • seřízení ventilové vůle
        • nastavení karburátoru
        • výměna motorového oleje a filtru                                     cena 2.900,- Kč

    • vidlicový dvouválec příklad:     YAMAHA XVS 1100
        • čištění palivového systému
        • seřízení ventilové vůle
        • nastavení a synchronizace karburátorů
        • výmena motorového oleje a filtru                                     cena 4.100,- Kč

    • vidlicový čtyřválec příklad:     HONDA VFR 750 / 800 / 1200
        • čištění palivového systému
        • seřízení ventilové vůle
        • nastavení a synchronizace karburátorů (u vstřikování synchronizace škrtících klapek)
        • výměna motorového oleje a filtru                                     cena 5.500,- Kč

    • vidlicový čtyřválec příklad:     SUZUKI GSX 1000 R K 8
        • čištění palivového systému
        • seřízení ventilové vůle
        • synchronizace škrtících klapek
        • výměna motorového oleje a filtru                                     cena 4.800,- Kč

    • seřízení čtyřtaktních motorů u malých a velkých skůtrů obsahu 50 - 600 ccm:
        • čištění palivového systému
        • seřízení ventilové vůle
        • nastavení karburátorů
        • výměna motorového oleje a filtru                    cena 2.500,- až 5.400,- Kč

Do cen těchto servisních úkonů není započítána cena použitých dílů a spotřebního materiálu.

Sazba za jednu hodinu standartních servisních prací činí 800,- Kč/hod.

   

A proč dbát na to, aby u čtyřtaktních motorů byly ventilové vůle v průběhu životnosti motocyklu stále správně nastaveny?

Jedním z důležitých faktorů je, že pokud máme zvětšené vůle ventilové vůle, což se vněkterých případech stává (ne vždy se ventilové vůle zmenšují, alei zvětšují) dochází k tzv. narušení časování ventilů.

To znamená, že působením vyčky na ventil se ventil později otevře a dřív zavře. Tím dochází ke kratšímu intervalu otevření ventilů, což má za následek snížení výkonu motoru. Toto je možné rozpoznat podle výraznějšího cvakání při chodu motoru, které vychází z horní části motoru hlavy válce.

Opačným příkladem je zmenšování ventilových vůlí, kdy se ventil brzy otenře a později zavře, což výkon motoru méně ovlivňuje a cvakání ventilů není tak výrazné.

V tomto případě, pokud ventily dosáhnou nulové hodnoty ventilové vůle, hrozí podpálení ventilů, snížení komprese ve válci a následně neschopnost chodu motoru. Zde musíme počítat s finančně nákladnou opravou.

Nedílnou součástí správného chodu motoru je mít také správně nastavené a sesynchronizované karburátory (u vstřikování škrtící klapky), ale toto je postup až když jsou správně nastaveny ventilové vůle.

Každopádně, pokud bychom chtěli dát radu nakonec a zároveň zdůraznit, že pokud se chystáte koupit, nebo jste již koupili starší motocykl, je dobré zjisti co nejvíce informací od předešlého majitele, jak byl motocykl servisovám a v kolika kilometrech probíhaly jeho opravy.

Není totiž až tak podstatné, kolik má motocykl najeto, ale jestli a jak byl dřívějším majitelem servisován, a jestli servisní úkony odpovídaly popisu s servisním manuálu výrobce motocyklu!!